N8

Содержание:
ОАО SELMI: технологии стратегического значения
«Шлифверст» - завод-феникс
Опыт, помноженный на мастерство
Украинский цирконий
Трубам - надежную защиту!
Фундамент философии ОАО «Гидросила»
Звезда по имени «Сириус-128»
Северодонецкие химики - партнеры надежные
«Химмаш»: кто ищет, тот всегда!
Есть порох в пороховницах!
ППО «Пирена»: сквозь огонь и воду
Чтобы моря и реки были чистыми
Стратегия развития ОАО «ДнепрАЗОТ»
Проблемы решает «КОНТАКТ»
Товарный знак - без него не разобраться…
Металургійні технології України
Лицо товаров и услуг
«Український інститут якості»: призначення та практична діяльність
Иностранные фирмы предлагают сотрудничество
Оборудование для СНГ - на уровне мирового качества
Тернопольскому радиозаводу «ОРИОН» - 20 лет
Хутро вашої мрії
Порцелянове диво з Коростеня
Знакомьтесь: "Мягков"
От поля до прилавка!
Синеет море за бульваром
*.ua, АУ!
Начни переговоры и… выиграй
«Ключи» к уму и сердцу

Слово редактора

Сперечатись та пливти!

Плывет пловец в пучине грозной моря,
Разбился в щепки ненадежный плот,
А он себе плывет, с волнами споря,
Плывет и спорит,
Спорит и плывет.
Игорь Иртеньев

 Що всі ми - за давньою традицією, а, скоріше, за життєвою необхідністю - робимо наприкінці кожного минаючого і на початку нового року? Підводимо підсумки та будуємо плани.
Так от, щодо підсумків. Хочемо повідомити нашим читачам, що на протязі 2001 року на сторінках нашого журналу побувало "у гостях" близько ста сорока підприємств різних галузей та різних форм власності - від індустріальних велетнів з багаторічною історією до невеликих фірм, створених за останнє десятиріччя. Наші кореспонденти побували майже в шістдесяти містах та містечках України: від Сум до Ялти та від Івано-Франківська до Луганська. Це не одна тисяча кілометрів і багато днів, проведених у дорозі.
І все це - заради того, щоб інформація про ваш завод, фабрику, виробниче об'єднання чи фірму отримало якнайбільше зацікавлених у тій продукції, яку виготовляє ваше підприємство, або послугах, які ви надаєте.
Нас засмучують ваші негаразди (краще, щоб їх було якнайменше!), і налаштовують на добрий настрій ваші успіхи (а от їх-то нехай буде побільше!). Ми уболіваємо за те ж саме, за що уболіваєте й ви - незалежно від того, створюєте ви складні прилади чи випускаєте продукти харчування. Наші вітчизняні підприємства виробляють часом насправді унікальну продукцію, але ж зацікавленість в тому, що зроблено в Україні, треба пробуджувати, як сплячу красуню у відомій казці...
Українському виробникові вкрай необхідно боротись не тільки за підвищення якості продукції та удосконалення технології. Треба одночасно - ОДНОЧАСНО, а не очікуючи кращих часів! - завойовувати інформаційний простір для існування та розвитку своєї справи. Вибачте, але ми нагадаємо вам чотири закони теорії інформації (по Паркінсону):
1. Інформація, яка у вас є, не та, яку ви бажаєте отримати.
2. Інформація, яку ви бажаєте отримати, не та, яка вам потрібна.
3. Інформація, яка вам насправді потрібна, для вас недоступна.
4. Інформація, яка вам, у принципі, доступна, коштує більше, ніж ви можете за неї заплатити.
Бажаємо вам - для вашого просування до успіху - порушити ці закони. Щоб інформація, якої ви насправді потребуєте, була вам доступна по всіх показниках. Як це зробити? Один з шляхів - з допомогою нашого журналу! Це - з наших планів на майбутнє. Як то кажуть, творчих...
А ще ми бажаємо вам у новому році, щоб "в пучине грозной моря" ви пливли та сперечались, сперечались та пливли!
І усіляких вас гараздів.


вернуться